تغییرات شرکت

ثبت تغییرات

شرکتها بعد از ثبت به مرور زمان نیازمند تغییرات می شوند. تغییراتی همچون:تغییر آدرس-تغییر موضوع فعالیت یا الحاق موضوعی به موضوع قبلی-تغییر اعضا هیئت مدیره- ورود عضو جدید یا خروج یک یا چند تن از اعضا -نقل و انتقال سهام-تغییر نام شرکت-کاهش و یا افزایش سرمایه و ….که برای آنها باید اولا جلسه ایی حسب مورد تشکیل و سپس صورت جلسه ایی تهیه و به امضا اعضا حاضر در جلسه برسد. سپس صورتجلسه در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسانیده و توسط روزنامه رسمی کشور و روزنامه کثیر الانتشاری که در اساسنامه مشخص گردیده است به اطلاع عموم رسانیده شود.کارشناسان ما در ثبت هرمان با دانش و تخصص بالایی که دارند می توانند شما را در این امر یاری رسانیده و ضمن تهیه صورت جلسه مربوطه اقدامات ثبت و به آگهی رساندن آن را در کمترین زمان ممکن انجام دهند. کافیست با ما تماس بگیرید.

ثبت تغییرات در سهروردی

شرکت هایی که با مجوز به ثبت رسیده اند برای تغییرات شرکت خود باید از نهادهای مختلف گروهی مجوز گرفته و صورتجلسه تغییرات را هم که به تایید مجوز درآمده همراه با اصل مدارک و مجوز به اداره ثبت شرکت ها تقدیم نمایند.

تشکیل مجمع عمومی عادی و یا بطور فوق العاده صرفا با حضور کلیه اعضا و سهامدارن شرکت امکان پذیر است مگر اینکه برای همه اعضا شرکت آگهی دعوت ارسال شود و در این صورت است که با حضور اکثیرت شرکا نیز جلسه شکل قانونی پیدا کرده و رسمیت می یابد.

مشاوره رایگان: 02188426991-09198195932