ثبت برند پوشاک و لباس

ثبت برند پوشاک و لباس

برند پوشاک و لباس توسط تولیدکنندگان امری ضروری است. لذا بیشتر تولید کنندگان از ابتدای شروع به کار خود برند(علائم تجاری) خود را ثبت می کنند.یکی از مشتریان موسسه ثبتی هرمان پوشاک بریسو می باشد که در ابتدا اقدام به ثبت برند خود نموده است.

مراحل ثبت برند

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان موسسه هرمان تماس بگیرید

مراحل تولید لباس

لازم به ذکر است که تولید لباس مراحلی دارد که باید به ترتیب طی شوند و برای موفقیت در این کار، نیاز دارید تا با تمامی مراحل تولید لباس آشنا باشید. در این بخش به بررسی مراحل اصلی تولید لباس خواهیم پرداخت.

۱- مواد اولیه و افکت لباس

اولین مرحله ی تولید پوشاک، تهیه متریال و خرج کار لباس می باشد که نسبت به نوع تولید متغیر است. مثلا تولید یک تی شرت یقه دار مردانه احتیاج به پارچه، دکمه، یقه و موارد دیگری دارد که با متریال مشابه پیراهن متفاوت است. ولی درکل تولید هر لباس احتیاج تهیه خرج کار و پارچه در اولین مرحله ی خود دارد.

۲- تهیه الگو

در سیر تولید لباس، به یک الگو جهت برش نیاز است. الگوهایی که در تولیدی لباس به کار می رود دارای سایزبندی و متشکل از اجزای کلی لباس می باشد. معمولا الگوها روی یک مقوا یا شابلون پیاده سازی می شوند که استقامت لازم را داشته باشند تا بتوان از این الگوها در مراحل متعدد استفاده نمود. الگوی برش، روی کیفیت یک لباس تاثیر بسیاری دارد.

ثبت برند پوشاک و لباس

جهت توضیحات بیستر به لینک زیر مراجعه نمایید

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *